Κυριακή, 9 Φεβρουαρίου 2014

Diy dollhouse for my little princess - Κουκλόσπιτο από χαρτόνι - diy

Από μικρή ήθελα να έχω ένα κουκλόσπιτο.  Και από τότε έφτιαχνα μαζί με την μικρή μου αδελφή διάφορα επιπλάκια με χαρτόνι και ότιδήποτε άλλο υλικό βρίσκαμε, ανακύκλωση από τότε!  

Σήμερα, που είμαι και εγώ μανούλα μιας μικρής "απαιτητικής", 4χρονης πριγκίπισσας, όπως είναι φυσικό, αντιμετώπισα το θέμα "κουκλόσπιτο".  Βλέποντας τις τιμές και τις επιλογές της αγοράς, αποφάσισα να επιχειρήσω να φτιάξω από μόνη μου, κάτι απλό, αλλά που να ικανοποιήσει την φαντασία και την ανάγκη της μικρής (και δικό μου μεγάλο απωθημένο...) για παιχνίδι με τις κουκλίτσες της.  Και ξεκίνησα μαζεύοντας χάρτινα κιβώτια,  Ακολούθως βρήκα διάφορα χαρτονάκια για "ταπετσαρίες", χρησιμοποίησα αποκόμματα από ύφασμα για κουρτινούλες κτλ.  Με χαρτόκολλα αλλά και hot glue gun σιλικόνης το συναρμόγησα το επένδυσα εσωτερικά και εξωτερικά. 

Έφτιαξα καναπέ χρησιμοποιώντας χαρτόνι, σφουγγάρι και ύφασμα από κουρτίνα.  
Για σκαμπό έκοψα ένα πλαστικό μπουκάλι στο σχήμα και μέγεθος για κούκλα και το επένδυσα με ύφασμα από μία παλιά κάλτσα.
Φωτιστικό οροφής με ριζόχαρτο-κλωστή και βοηθητικό τραπεζάκι με πώμα γυάλινου δοχείου και καλαμάκι.   
Κρεβατάκι και αυτό με χαρτόνι, τσόχα και ύφασμα. 
Χαλάκια δημιούργησα δύο.  Το ένα με μαλλί πλεξίματος και χαρτόκολλα και το άλλο με φυσικό σχοινί και hot glue gun.
Στη συνέχεια πήρα κουτί παπουτσιών, το έκοψα, έβαψα και το μετάτρεψα σε ντουλάπα.  
Τζάκι έφτιαξα με χαρτόνι, μπογιά και για φλόγα πήρα tissue paper. 

Τώρα είμαι στη φάση που συνεχώς συμπληρώνω, είτε έχει να κάνει με τη διακόσμησή του είτε έχει να κάνει με τα επιπλάκια. 





Το καθιστικό






Η σοφίτα- playroom


 H στέγη από χρωματιστό χαρτόνι- κομμένη κομματάκι κομματάκι :)

 Η κουζίνα




Η σκάλα

Η γκαρνταρόμπα - make up room (υπό κατασκευή)


Η ντουλάπα


Το δωμάτιο με το τζάκι












Το κρεβάτι με το χαλάκι

Το χαλάκι2